Svátek má: Zbyšek

Regiony

Velikost textu:

Výzva zákazníkům v režimu DPI k přechodu na standardní smlouvu

Výzva zákazníkům v režimu DPI k přechodu na standardní smlouvu

Téměř dva měsíce poté, co se 900.000 odběratelů náhle ocitlo bez dodavatele energií, již 85% zákazníků u ČEZ režim dodavatele poslední instance opustilo. Další desítky tisíc však v něm stále zůstávají.

Jedno ze Zákaznických center Skupiny ČEZ na severu Čech v Chomutově
9. prosince 2021 - 07:00

ČEZ tyto klienty aktivně nejrůznějšími způsoby vybízí k přechodu na standardní produkty. Pro zákazníky, kteří se k přechodu na standardní smlouvu chystají právě nyní, připravila Skupina ČEZ přehledný návod přímo na hlavním webu (www.cez.cz). Na stejném místě jsou také informace k současné situaci v energetice, k odpuštění DPH u elektřiny a plynu, či k akci Milostivé léto zaměřené na dlužníky, do níž se zapojil i ČEZ.

Většina zákazníků, kteří se od nespolehlivých dodavatelů dostali k ČEZ Prodej v rámci dodávky poslední instance, již přešla na výhodnější standardní smlouvy. Přesto se u ní v režimu DPI stále ještě nacházejí desítky tisíc odběratelů. „Zůstávat v DPI je nevýhodné a my se snažíme zákazníkům přechod na standardní produkty co nejvíce ulehčit. Nejjednodušší je podepsat smlouvu na webu. Trvá to jen několik minut, je to velmi jednoduché a podle našich statistik s tím nemají žádný problém ani starší ročníky. Další možností je návštěva jakéhokoliv zákaznického centra ČEZ nebo poboček našich partnerů. Zákazníci mohou také zavolat na naší telefonní linku 800 111 700, která je určena speciálně pro klienti v DPI,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

Odběratele, kteří stále zůstávají v režimu DPI, kontaktuje podle jeho dalších slov ČEZ Prodej aktivně nejen poštou, ale také prostřednictvím SMS zpráv, e-mailů, sociálních sítí a webových stránek. Zájemci o standardní smlouvu s ČEZ mohou také využít síť více než 80 zákaznických center a poboček smluvních partnerů jakým je například Česká pošta, již zmiňovanou dedikovanou bezplatnou DPI linku 800 111 700, nebo uzavřít smlouvu kompletně on-line z pohodlí domova na www.cez.cz/cs/dpi.



Na severu Čech, míněno v Ústeckém a Libereckém kraji, lze přitom využít služeb Zákaznických center Skupiny ČEZ v Děčíně, Ústí nad Labem, Teplicích, Chomutově, Liberci a České Lípě. V případě smluvního partnera se jedná o Českou poštu v Jablonci nad Nisou. Další kontaktní místa (smluvní partner) se nacházejí například v Kadani, Litoměřicích, Lounech, Mostě, Roudnici nad Labem, Žatci, Rumburku, Frýdlantu, Semilech a Turnově. Přesnou adresu lze zjistit na https://www.cez.cz/cs/kontakty/kontaktni-mista-cez.

„ČEZ Prodej myslí i na ty, co se kvůli turbulencím na energetickém trhu ocitli v tíživé finanční situaci. Doporučuje zejména včas komunikovat a domluvit se na řešení. Nabízíme třeba individuální splátkové kalendáře či rozložení nedoplatku do příštích záloh. Rovněž podporuje občanské poradny, které zdarma klientům pomáhají s organizací rodinného rozpočtu a poskytují finanční poradenství,“ uzavírá Tomáš Kadlec.





Ústeckénovinky.cz informoval Ota Schnepp, mluvčí Skupiny ČEZ pro severozápadní a střední Čechy.

(rp,usteckenovinky,foto:cez)