Svátek má: Alexandr

Regiony

Velikost textu:

Pátý ročník Digitálního marketingu se pořádá na ústecké FSE UJEP

Pátý ročník Digitálního marketingu se pořádá na ústecké FSE UJEP

Stalo se již tradicí, že Fakulta sociálně ekonomická UJEP pořádá v letním semestru kurz Digitálního marketingu. I letos je otevřen studentům, absolventům, zaměstnancům a přátelům univerzity.

Kurz Digitálního marketingu 2015
13. února 2021 - 07:00

Mezi přednášejícími odborníky nabídne jak zástupce renomovaných firem, tak těch našich, lokálních.

Absolventi kurzu budou poté vědět, jak „naskočit“ do světa digitálního marketingu, neboť si projdou „záludnostmi“ influencer marketingu, výkonnostního marketingu, copywritingu, web developmentu, analytiky marketingu apod.

Od poloviny února 2021 a poté v průběhu celého letního semestru se v týdenních intervalech uskuteční na FSE UJEP 8 dvouhodinových přednášek věnujících pozornost nejdůležitějším částem online marketingu. Přednášejícími budou osobnosti s bohatou praxí ve firmách, jakou jsou Google, Invia.cz nebo Seznam.cz. Významný partnerem kurzu je od loňského roku také ústecká komunitní agentura CreatiCom, která spojuje zkušené odborníky se zapálenými studenty a pracuje jak pro malé podnikatele a startupy, tak pro nadnárodní korporace.  

Ing. Radek Miškovský, zakladatel CreatiCom, říká: „Začíná se mi plnit sen o poslání našeho projektu, vždyť mezi přednášejícími odborníky nalezneme i současné studenty a absolventy FSE, mimochodem bývalé účastníky tohoto kurzu, kteří se během uplynulých let stali specialisty v oblastech marketingu, a mohou tak předávat nabyté praktické znalosti a zkušenosti svým spolužákům. Tím se z mého pohledu roztáčí kolečko, které v následujících letech bude přinášet větší a větší odbornost, zkušenější experty i úspěšné osobnosti, a to přímo z vlastních řad UJEP.”



Kurz Digitální marketing je otevřený začátečníkům, ale i pokročilým, jelikož každé téma začne úvodními informacemi a skončí pokročilejším stupněm vhledu do dané problematiky. Lucie Povolná k tomu vysvětluje: „Je samozřejmé, že v rámci osmi přednášek nejsme schopni obsáhnout celou problematiku digitálního marketingu, ale dozajista odkryjeme spoustu novinek, zajímavostí a principů spojených s praktickými zkušenostmi našich odborných přednášejících, kteří přicházejí z praxe.”

Výsledkem kurzu bude příležitost zpracovat marketingovou strategii na téma lokálního podnikání pro největší pracovní sociální síť LinkedIn. Účastníci také budou seznámeni s Digitální garáží, v jejímž prostředí mohou zdarma absolvovat set kurzů Online marketingu, a získat tak certifikát Google.

Kurz je mezi studenty i příznivci UJEP velmi oblíbený, což dokazuje i komunitní facebooková skupina, která se kolem něj na FSE tvoří. I přes letošní navýšenou kapacitu byl kurz naplněn již několik dní před koncem registrace, a to navzdory nepříznivé covidové situaci, která  jeho organizaci převedla do online prostředí.

„Chceme tento zdánlivě negativní fakt vnímat pozitivně jako výhodu, účastníci kurzu nemusí za digitálním marketingem nikam cestovat, ale mohou se mu učit ze svých domovů a kanceláří,“ uzavírá Lucie Povolná.

Ústeckénovinky.cz inormovala Mgr. Jana Kasaničová, tisková mluvčí, UJEP.

(rp,usteckenovinky.cz,foto:ujep)