Svátek má: Oleg

Slovo čtenáře

  Na této stránce zobrazujeme přehled aktuálních příspěvků  
Zde vepište svůj příspěvek:


Zde opište kód:  
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvek smazat či nezveřejnit. Příspěvek je automaticky omezen na 255 znaků.


• .. Zdravotníci nesmú o tom hovoriť, podpisujú sa dohody o mlčanlivosti. Za miesto svojho bydliska môžem povedať iba toľko, že nikdy som nepočula toľko húkajúcich sanitiek ako teraz.
• ... kamarátka, ktorá pracuje ako sestrička v nemocnici dôrazne varovala pred o-čkom. Vraj na príjme nestíhajú, čo je tak zahltený ľuďmi, ktorí sa odvážne dali geneticky vylepšiť. Vraj sú to vážne stavy, nie vždy končiace happyendom. Zdravotníci nesmú o...
• ... keby vedeli, KOĽKO plne zaočkovaných na kovid chorých im tam leží vo vážnom stave…oveľa viac, ako je prezentované.
• Ak niekto máte známych, kamarátov a podobne v nemocnici, prosím, pýtajte sa, ľudia potrebujú počuť pravdu.
• ´´Jiří Baťa: Myšlenka, ne-li spekulace, hodna jednoznačného odsouzení´´Takže ODS je nadnárodní a zase jsem měl pravdu.
• že měl tu odvahu,napsat pár řádků o ODS levárnách,kdy to opět potvrzuje moje slova o ODS,co je to za prohnilou polistopadou stranu celých 30 let,kdy ji kleptokrat Klaus založil tuto kleptoktratickou ulhanou,manipulující stranu.
• ´´Jiří Baťa: Myšlenka, ne-li spekulace, hodna jednoznačného odsouzení´´ A panu Jiřímu Baťovy dám + znaménko,že měl tu odvahu,napsat pár řádků o ODS levárnách,kdy to opět potvrzuje moje slova o ODS,co je to za prohnilou polistopadou stranu celých 32 let.
• Nebudu jen bědovat,v tom nemorálnu si vážím hasičů. Ti kluci opravdu pro lidi ďělají poctivě, pomáhají při povodni, požáru, při pandemii. Mrzí mne,že se automaticky přidá 6000 pánům poslancům a na hasiče prý nezbyde. Teď dva kluci z nich přišli o život.
• Přitom za nekvalitu všichni platíme. Nesvádějte to na Ukrajince, všude je placen v ceně stavby stavební dozor. Když jsme už ztratili dobré jméno, tak se nedivme, že si EU z nás ďělá srandu a máme tu sklady a montovny.
• Na Piráty v Praze prasklo, že rozdávali IT zakázky za desítky milionů bez výběrového řízení. Už je zkoumá antimonopolní úřad.
• poměr hmotnosti k výkonu vozidla optimální,proto i ta dosažená rychlost 148 km h na české poměry přepravy a stavu tratí nevídaná.Škoda,že to tak dlouho hnilo v Kopřivnici venku.
• Péče chybí všude. Navíc i kvalita klesla. Stará D1 vydržela cca 30 let. Dnes už po jednom roce se musí opravovat, začínám mít i obavy z nových mostů.
• My kdysi měli aerodynamickou Slovenskou střelu a ve Vídni nic takového neznali...Slovenská strela měla na tu dobu unikátní a přitom praktický pohon,noblesní zaoblení,poměr hmotnosti k výkonu vozidla optimální,proto i ta dosažená rychlost 148 km h
• Péče,ta chybí všude.Před pár lety ruplo vodovodní potrubí ve Vodičkově a i v Bakalapress napsali, že bylo staré 70let. Když se vší slávou se pro hasiče pořizoval nový vozový park, tak jsem četl, že původní byl starý 30let. Dědové nám zanechali nové!
• My kdysi měli aerodynamickou Slovenskou střelu a ve Vídni nic takového neznali...Tenkrát asi měli dobrého konstruktéra v Tatrovce/jeho jméno neznám/,všimněme si ale noblesního zaoblení tatrováckých vozů a Slovenské strely,mělo to prostě šmrnc.
• Pane s obcesí na VŠ, já jsem poznal hulváty, sprosťáky i tzv šikuly jak mezi vysokoškoláky, tak mezi středoškoláky.....Ano to si uvědomuji,máte pravdu.
• Pane s obcesí na VŠ, já jsem poznal hulváty, sprosťáky i tzv šikuly jak mezi vysokoškoláky, tak mezi středoškoláky.....Ano to si uvědouji,máte pravdu.
• Vono to s tou péčí asi moc nepřeháněj,máme smůlu a trochu se obávám, kdyż čtu, že od Rakušáků kupujeme ojetiny (osobní vozy) a u nás tyto aušusy honí vodu. My kdysi měli aerodynamickou Slovenskou střelu a ve Vídni nic takového neznali.
• až k vytrhávání částic ocele z kolele.To snižuje celkovou životnost koleje a tedy zvyšuje finanční náklady SŽDC,ale i kraji/,kdy tato část koleje může rychleji korodovat vlivem počasí a to může znamenat i dřívější výměnu této části koleje.
• vytváří tyto návázné jevy při projetí vozidla.Pokud železniční vozidlo nemá např mazání okolků,při projetí železniční vozidla,pokud je malý poloměr oblouku a je hodně tento oblouk namáhán,může postupem času docházet,až k vytrhávání částic ocele z kolele.
• kdy se kontroluje např. rozchod kolejí 1435 mm,nebo převýšení koleje atd.Velký vliv ale na železniční trati mají právě oblouky tratí a převýšení 1 koleje/v rozchodu koleje 1435 mm/ vůči 2 koleji naproti,vytváří tyto návázné jevy při projetí vozidla.
• Pane s obcesí na VŠ, já jsem poznal hulváty, sprosťáky i tzv šikuly jak mezi vysokoškoláky, tak mezi středoškoláky. Politické aktivisty z různých stran jsem nepoznal, sám se jim vyhýbám. Jestli si myslíte,že škůdci jsou jen v Liberci,tak se mýlíte.
• Taky by mi zajímalo,jak často se kontroluje sama trať. Železniční širá trať/železniční těleso/ se měří železničním měřícím vozem/,ten poznáte na první pohled,že je jiný/,kdy se kontroluje např. rozchod kolejí 1435 mm,nebo převýšení koleje atd.